Ik ben van plan om zonnepanelen te nemen. Nu heb ik een bovenwoning en het dak is zowel van mij als van de benedenburen. Kan ik hier nu zonnepanelen opzetten. Zowieso zal ik het met hen overleggen, maar wat als zij toestemming geven en er bij verhuizing andere benedenburen in komen te wonen? Heeft iemand hier advies over of ervaring mee?