Vorig jaar ben ik klant geworden van Oxxio. Met in het vooruitzicht een cashback van €300,- De mail met een activatielink zou ik rond 1 juni 2013 krijgen. Vorige week (eind mei dus) kreeg ik een mail dat mijn cashbackcode vervallen was. Er was half april een mail naar mij gestuurd en daar zou ik niet op gereageerd hebben. Huh? Ik heb de volgende dag meteen gebeld hoe dat zat. Ik heb die eerste mail namelijk nooit gehad. Ze zouden het uitzoeken. De medewerker vertelde dat meer klanten met dit probleem belden. Het zou vast goed komen...
Vandaag werd ik teruggebeld dat ze het hadden uitgezocht. In hun systeem zagen ze dat ik de mail wel gehad zou hebben. Hun woord tegen het mijne dus.
Ik vertelde dat er bij mij in de voorwaarden duidelijk staat dat ik pas rond 1 juni gemaild zou worden. Die voorwaarden moest ik dan maar opsturen. Dan zou het misschien wel goed komen. Pff. Ik vind dit zo vreemd. Zijn er meer mensen die dit meegemaakt hebben of er nog midden in zitten?