BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Zitmaxx Wonen Ter Aar

Bijdrage door gebruiker
18-02-2012
5 reacties
Op 10 november 2011 hebben wij in de showroom in Ter Aar een bank en 2 stoelen gezien. Na een gesprek met de verkoper en na nog even nagedacht te hebben hebben wij dezelfde dag de bestelling via internet geplaatst en een aanbetaling gedaan. De levertijd (China) was 3 tot 4 maanden.

Op 4 februari jl. heb ik een mail gestuurd met de vraag wat de stand van zaken was. Ik kreeg de volgende reactie :

"Goedemiddag,
Wij hebben nog geen definitieve leverbevestiging ontvangen van de fabrikant. Zoals het er nu uitziet verwachten wij deze eind februari/begin maart bij ons binnen.

Met vriendelijke groeten,

Zitmaxx Wonen
Stobbeweg 21
2461 EX Ter Aar
Tel: 0172-609060"

Op 17 februari jl. word ik gebeld door een medewerker van dit bedrijf die mij verteld dat ik geen aanbetaling heb gedaan. Op zich heel jammer dat de administratie kennelijk 3 maanden achterloopt en natuurlijk kan ik aantonen dat ik wel degelijk op 10 november die betaling heb gedaan. De medewerker gaat het uitzoeken en belt later weer terug.

Helaas met slecht nieuws. We wachten nl. al 3 maanden op niets. De spullen zijn niet besteld. Als alternatief biedt hij aan het spul opnieuw te bestellen (levertijd weer 3 maanden) en een korting van 200 hele eurootjes. Ik heb gezegd dat hij het hele handeltje in zijn achterste kan steken en de overeenkomst ontbonden. Ik was en ben zo boos.

De algemene voorwaarden zijn natuurlijk zo samengesteld dat er niets op hen te verhalen valt. We hebben uiteindelijk ook geen schade geleden.

Of zie ik nog mogelijkheden over het hoofd?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.