BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Zitbank is nieuw kapot geleverd

Bijdrage door gebruiker
31-01-2014
4 reacties
Ik heb 2,5 week geleden een bank besteld bij Leenbakker. Verzendkosten 45 euro. Bij aankomst bleek dat ik meerdere verzendkosten moest betalen omdat ik op een bovenhuis woon? Dit heb ik nog nooit met andere bedrijven meegemaakt en het is mij ook niet verteld door de medewerker van Leenbakker. Ik krijg de bank niet in mijn uppie naar boven. Noodgedwongen de bank weer mee moeten geven omdat ik de bank ook niet past in mijn kleine gangetje. Inmiddels leenbakker gebeld dat ik de bank zelf zou komen ophalen met hulp van deze en gene. Dit was helaas niet mogelijk!? Omdat ze dan opnieuw een order moesten plaatsen. En dus de aanbieding verviel want die was inmiddels verlopen?? Ik kon hem alleen nog met de oude prijs krijgen als ik hem opnieuw zou laten aanbieden en natuurlijk opnieuw 45 euro verzendkosten zou betalen. Mijn vader heeft mij meegeholpen die dag. Bij uitpakken van de bank zagen wij dat de linker leuning niet goed was. Van binnen is de kussenvulling verzakt. Aan de buitenkant voel je heel duidelijk het hardboard zitten voor een deel ingedeukt, de naad is verschoven, en de stof gerimpeld omdat de kussenvulling er niet meer zit! Ik dus weer gebeld. Moest officiele klacht emailen met foto. Na 3 dagen wordt ik teruggebeld. Er wordt mij gelijk medegedeeld dat ik de bank niet had moeten accepteren en niet had moeten tekenen!? De bank was bij aankomst ingepakt in karton en plastic. Het regende maandagochtend 27-1-14. Dus wij hebben hem pas boven uitgepakt. Ik mag er toch wel van uitgaan dat jullie goede spullen leveren heb ik tegen die mevrouw gezegd?! Moet ik hem buiten gaan uitpakken in de regen, zodat de koeriers moeten wachten, die altijd haast hebben? Helemaal gaan controleren? Moet niet gekker worden. Wat een klantonvriendelijke bejegening. Ik moet mij gaan verdedigen en verantwoorden omdat ik getekend heb? Waar is mijn garantie, service etc. Mevrouw van de klantenservice melde mij bits op dat ze klachten in behandeling zou nemen. Maar dat ik er niet op hoefde dat zij deze zouden honoreren?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.