BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Zijn er meer mensen doelbewust misleidt door NUON enegieleverancier?

Bijdrage door gebruiker
28-01-2016
5 reacties
Ik ben in april 2015 klant geworden bij de NUON als energieleverancier met als voorwaarden aan het eind van het contractjaar een cashback van ik meen € 80,00. Eind 2015 werd ik telefonisch benaderd door diezelfde NUON om opnieuw een contract af te sluiten. Het zogenaamde "blijven loont" met extra kortingen voor elk jaar dat je lid blijft. Wat men niet verteld is dat alles direct ingaat en je oude voorwaarden wat betreft de Cashback actie vervallen. Met andere woorden proberen ze met een Cashback actie zieltjes te winnen om diezelfde mensen binnen hun eerste contractjaar wat anders aan te smeren en zodoende kunnen fluiten naar hun eenmalige teruggave. Volgens de meneer van de klantenservice inderdaad niet zo handig van NUON maar niks aan te doen. Het is niet "niet zo handig" het is gewoon een doelbewuste vuile streek waar denk ik vele mensen inmiddels de dupe van zijn! Als het namelijk om een misverstand zou gaan kan die teruggave alsnog geregeld worden lijkt mij. Dat is niet het geval. Het blijft bij sorry meneer, het had niet kunnen gebeuren maar is toch gebeurd en niks aan te veranderen.

Ik vraag me af of dit bij meerdere mensen zo gegaan is of dat het daadwerkelijk om een "misverstand" gaat?? Mvg, Stef Feeleus
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.