BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

zeer slechte service van Bol.com

Bijdrage door gebruiker
06-04-2015
12 reacties
Eigenlijk geen vraag, maar een mededeling. Je bestelt iets bij Bol.com, in deze een gasbarbecue. Vlgs. site and track and trace zou het artikel geleverd worden door Post.nl en zou op zaterdag geleverd worden. Bij track and trace op de bewuste zaterdag stond ineens vermeld, dat het artikel de dinsdag daarop geleverd zou worden. Via diverse mails met Bol.com kreeg ik vandaag (maandag) de klantenservice aan de telefoon, die mij doodleuk vertelde, dat het artikel niet meer op voorraad was en dat ik een tegoedbon van € 5,-- kon krijgen als compensatie, dit terwijl tijdens bestelling de site aangaf, dat het artikel op voorraad was en bovendien kreeg ik van track and tarce van Post.nl de mededeling, dat het artikel eerst op zaterdag en daarna op dinsdag geleverd zou worden. Als er koude douches bij kassa gegeven zou worden, dan zou Bol.com van mij en ijskoude douche krijgen.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.