BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

worden wij opgelicht?

Bijdrage door gebruiker
03-03-2010
10 reacties
aankoop bij morres gedaan (klantnr 1174807 / v ooijen) van bijna 4000,- zomer 2009, een bankstel en 2 fauteuils. de stof zou geimpregneerd worden met anti vlek middel en daarvoor hebben we 250,- betaald.
vanaf de 1e week is de stof enorm gaan pillen, ik heb elke dag een half uur ! werk met een de-piller om de pilletjes te verwijderen. ook is de stof gaan krimpen en trekt ie op bij de poten en zakt ie uit in het midden.
de verkoopster heeft ons toen dit allemaal niet verteld dat dit zou gebeuren.
zij heeft ons gegarandeerd dat deze stof van top kwaliteit is. en dat verwacht je ook voor zo n prijs!
de vlekkenbehandeling is nooit gebeurt, wel betaald.
het bedrijf was op het moment van bestellen nog Morres en op het moment van afleveren Mandemakers (onder de naam Morres)
ze nemen geen enkele verantwoording en zeggen dat ik dit maar voor lief moet nemen, omdat dit erbij hoort, zo zeggen zij.
ik ben hier heel boos over, en krijg niets voor elkaar. mij wordt gezegd maar een de-pil machientje te kopen bij blokker.

kortom een heel verhaal, waar nog eea achter steekt.

graag zou ik willen weten wat ik hieraan kan doen.
ik wil graag nwe hoezen (bank is volledig van hoezen voorzien) van andere stof die wel goed blijft of anders 50% van het geld terug.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.