Wij hebben in januari 2012 een nieuwe bank besteld bij Woonsquare Heerlen.
De bank werd geleverd in april 2012 met foute kleur stiksels. Eerst boden ze daar aan extra korting als wij de bank wilden behouden maar dat wilden wij niet dus bestelde Woonsquare een nieuwe bank voor ons. Die werd geleverd in september 2012, al snel kwamen de nodige mankementen aan onze nieuwe bank, na twee weken is de bank opgehaald voor reparatie wat 10 weken heeft geduurd. Toen de bank terugkwam was hij nog slechter dan voorheen. Er kwam weer een monteur en de durfde te beweren dat alles onder de stoffeerders norm viel. Daar hebben wij het aangekaart bij de geschillencommissie. Nou toen was Woonsquare heel erg snel met het aanbieden van een herkeuze. Die hebben wij na enig aarzelen gedaan en een veel duurdere bank gekocht. Dit was inmiddels in januari 2013. De bank zou geleverd worden in april maar dat werd uiteindelijk in juni. Al bij levering bleek dat de bediening van de beide relax gedeeltes niet was zoals wij ze hadden besteld. Ook hier werd weer geprobeerd het probleem af te kopen,wederom wilden wij dit niet.
Ook nu weer werd een nieuwe bank besteld, en die werd geleverd op 24 september 2013.
En ja hoor weer is de bank niet goed. De bank is geleverd met twee verschillende soorten leer en kleurverschil. Wij hebben dit meteen kenbaar gemaakt en Woonsquare verzocht om de aankoop te ontbinden en de goederen retour te nemen.
Maar dat doet Woonsquare niet. Ze bieden wel aan om een afkoop op deze bank te doen met behoud van de bank of een nieuwe bank uitzoeken.
Maar dit voor ons echt geen optie meer.
Al het vertrouwen is weg.
Woonsquare blijft echter volhouden dat wij als klant hun een nieuwe kans MOETEN geven.
Maar wij moeten niets meer het houdt een keer op.
Gewenste oplossing
Er is maar een oplossing en dat is ons geld retour en compensatie voor alle belkosten en verlofdagen .
Vraag: kan kassa hier nogmaals aandacht aan schenken?
Dit bedrijf moet gesopt worden.