BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Woonenergie/Cogas

Bijdrage door gebruiker
04-05-2007
9 reacties

Wanneer er een fout is gemaakt in de meterstanden betreffende een eindafrekening ben ik dan verplicht het foutieve en veel te hoge bedrag aan de leverancier over te maken? Of sta ik in mijn recht de correcte afrekening te eisen/af te wachten voor ik overga tot betalen? Woonenergie en Cogas wijzen elkaar aan als de schuldige wat betreft het doorgeven van meterstandenen zodoende wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd. Van Cogas heb ik begrepen dat in zo' n 90% van de gevallen er foute standen zijn doorgegeven nadat er mensen via woonenergie zijn overgestapt van Cogas naar Centrica.

Alvast bedankt voor degenen die mij verder kunnen informeren overwat ik het beste kan doen.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.