Ik heb nog geen jaar geleden een laminaatvloer gekocht bij Leen Bakker waar duidelijk op stond voor huishoudelijk en kantoorgebruik, met 10 jaar garantie.Het was ook niet het goedkoopste laminaat maar de een na duurste die Leen Bakker verkocht.Nu krijg ik een hele wiite kale plek waar de bureaustoel staat.Ik heb Leen Bakker gebeld en de verkoper , die het mij had verkocht het probleem verteld, volgens hem mocht dit ook niet gebeuren en zou ik hier over gebeld worden, en zou er iemand naar komen kijken. ik heb nu een maand later maar weer zelf gebeld waarom ik nog steeds niets heb gehoord, en de desbetreffende man snauwde mij aan de telefoon af dat ik daar allang een brief over gehad moet hebben dat de klacht ongegrond is, omdat ik maar een bureaustoel met softe wielen moet gebruiken.Mijn vraag is ,mag dit ,zomaar ik voel me flink belazerd en bovendien onbeschoft behandeld, daar we de afspraak hadden gemaakt dat ik hierover gebeld zou worden wat nooit is gebeurd, en een brief kan ik nooit ontvangen hebben omdat Leen Bakker mijn adresgegevens niet heeft.Mijn vraag is tevens, zijn er meer mensen die witte kale plekken krijgen van hun bureaustoel, en wat kan ik er aan doen??