BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Winterjas

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
15-12-2006
  •  
4 antwoorden
  •  

Iedereen weet dat als je een leuke winterjas wilt hebben je op tijd je jas moet kopen. Eind augustus heeft mijn dochter vantoen 14een winterjas gekocht. Maar wat een pech het weer bleef zacht en de jas bleef in de kast hangen. 2 weken geleden besloot ze haar jas toch maar te gaan gebruiken. Maar wat een dikke pech na nog geen week dragen gaat de rits kapot. Zij terug naar de winkel. Ze vonden het te duur om de rits te repareren en wilden wel een kleine vergoeding geven wat niet genoeg was voor een nieuwe rits, of ze moest op dat moment ter plekke het hele bedrag besteden. Er hingen geen jassen meer in de maat van mijn dochter en ze had ook geen nieuwe kleding meer nodig want haar garderobe was pas vernieuwd. Na boos te zijn geworden werd ze afgescheept met een tegoedbon waar ze niks aan heeft want ze kan het daar niet besteden en ze heeft het geld niet om ergens anderseen andere jas te kopen. Ik wil het niet hierbij laten maar voor ik wat ga doen moet ik wel stevig in mijn schoenen staan. Wat voor recht hebben wij als consument. Wie kan mij helpen.

Groetjes Shanne

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.