Wij wonen in een dijkhuis en hebben veel overlast van vliegen op de vliering bij beide dakramen.Iedere dag moeten we er velen dood en levend verwijderen. Ook zijn ze verschillend, want er zijn er ook bij die een beetje lijken op bijen ( lichtbruin en beetje langwerpig) heb er geen verstand van, maar mijn diochter wil er nu niet meer slapen en ook geen vriendinnen uitnodigen omdat ze zich schaamt. ( wat ik heel logisch vind) Wie o wie kan ons helpen met tips van hoe we dit probleem kunnen oplossen??? groetjes Ditty