Wij hebben een jaar geleden bij PIET KLERKX een bankstel gekocht voor het luttele bedrag van 2252 euro ! Italiaans zacht zitten ! Heerlijk.. Voor even dus..Na 4 maanden is de hele binnenkant vervangen omdat ie helemaal doorgebroken was. Na 9 maanden begon ook de andere bank de zelfde mankementen te vertonen + diegene die gerepareerd was ook weer.Weer opgehaald en gerepareerd(Beter dan de vorige keer volgens piet).Ook nog wat naden opnieuw vastgemaakt die spontaan loslieten. Nu na 1 jaar en 2 verbouwingen van ons bankstel zakt er een kussen zo ver door dat je na een half uur met je knieholten op n balk zit. Volgens KLACHTENBEHANDELING hoort dat er nou eenmaal bij als je voor COMFORTABEL ZACHT ZITTEN kiest ! Als oplossing willen ze nu het zachte schuim dat helemaal uit Italie kwam,VERVANGEN door gewoon schuim.! Denken ze nu echt dat het ZACHTE ZITCOMFORT nog enigszins lijkt op hoe het was toen hij een jaar geleden afgeleverd was..??? EN NU KOMT HET : Uit coulance willen ze het schuim voor niks vervangen omdat de bank al zon vervelende geschiedenis heeft daar het anders maar liefst 600 euro zou gaan kosten om deze reparatie uit te voeren! Volgens KLACHTENBEGELEIDING komt deze klacht vaker voor en wat schetst onze verbazing.....Ons Bankstel is uit de collectie gehaald..!!Het enige wat nog hetzelfde is is de bekleding geloof ik.. Dit is niet de oplossing die wij in gedachten hebben maar volgens PIET KLERKX is dat onze enige keus ! Nu denk ik zelf dat ik voor 2252 euro wel mag verwachten een deugdelijk product te hebben gekocht waar ik niet 1 jaar maar misschien wel 10 jaar plezier van zou mogen beleven..maarja ..wat weet ik er nou van..?? Wie kan me Helpen ?