BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Wie heeft ervaringen met Europet Bernina

Bijdrage door gebruiker
18-03-2009
6 reacties

Ik heb een paar maanden geleden een krabpaal gekocht bij de Petsplace. Na een paar maanden is mijn kat door een hangmandje gezakt (het stof is nog goed maar het hout is geknakt). Ik heb contact opgenomen met Petsplace en zij hebben het bedrijf Europet Bernina gebeld (dit omdat de krabpaal bij hun vandaan komt). Er stond op het garantiekaartje dat er een garantie op de krabpaal zit van 24 maanden. Dus ik dacht dat wordt een nieuw hangmandje. Nu hebben ze inmiddels een nieuwe gestuurd naar Petsplace met een factuur erbij. Daarom zelfgebeld met Europet Bernina en zij zeggen dat het hangmatje niet zomaar stuk kan gaan. Dus dat ik de factuur moet betalen.

Kan dit zomaar??? En wat kan ik nu het beste doen???

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.