BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Wie heeft er raad?

Bijdrage door gebruiker
01-03-2011
5 reacties
Op 24 januari 2011 heb ik via www.barkrukken.nl ( bedrijf zit in duitsland).
5 barkrukken gekocht kosten per stuk € 80,- plus € 5,- verzendkosten.
Nadat ik ze had uitgepakt bleken er 3 beschadigd.
Naar mailadres ( die op website staat) gemaild.
Werd gevraagd foto's toe te sturen, dat heb ik gedaan.

Eerste voorstel van ze: € 40,- teruggestort op rekening. Heb ik nee tegen gezegd.
Na meedere mails gestuurd te hebben kwam voorstel 2: 3 nieuwe bakrukken kopen voor totaal € 80,-. Nee, tegen gezegd want wil immers de 3 andere inruilen voor 3 nieuwe.
Nadat ik vorige week 21 februari gemaild heb dat ik de rechtsbijstand in zou schakelen kreeg ik een mail dat er 3 nieuwe barkrukzittingen onderweg waren.

Gisteren maandag 28 februari 2011 ontving ik 3 barkrukzittingen.

Alle 3 niet nieuw. 1 met een gat in de leuning, 1 met een brandgaatje aan achterkant en 1 die duidelijk al lang is gebruikt.

Wie heeft er raad voor mij. Mijn rechtsbijstand doet niks omdat ik voor € 80,- 3 nieuwe kon kopen. Rechtsbijstand doet pas wat bij schade boven de € 250,- en zij menen dat ik € 80,- schade heb.


Kortom koop nooit barkrukken via www.barkrukken.nl
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.