Wij hebben in december 2006 een bankstel besteld bij poppeliers,(zou worden geleverd tussen 12 en 16 weken.Na 18 weken en bellen van mij vertelde ze mij dat ze problemen hadden met de leverancier en niet wisten wanneer het bankstel geleverd zou worden.Bij deze hadden wij dus besloten om af te zien van het bankstel en dit ook schriftelijk aan hun doorgegeven.Na 23 weken kwam van hun een telefoontje ons bankstel was er!.Om het verhaal iets korter te maken hebben we van hun korting gekregen als we het bankstel toch nog zouden nemen.Zo gezegt zo gedaan.Dit bleek later niet goed te zijn kussen waren scheef gestikt en de hoeken van de banken die door transport ingedeukt waren(maar die zouden zich nog herstellen,zo werd verteld door poppeliers) herstelden dus niet.Er was kleurverschil in het zit en rug gedeelte (dat er niet zou zijn omdat we meer hadden betaald voor volledig leer) was er dus wel.Na wat heen en weer is dus van poppeliers besloten het bankstel op te halen en het ter plaatste te laten bekijken,door de technische dienst.Na een paar weken ,na weer een telefoontje van mij werd verteld dat ze het bankstel klaar hadden en het zouden komen leveren.Daar bleek dus bij het leveren dat er helemaal niets aan was gedaan en dus alleen hadden gekeken naar het kleurverschil.De jongens van de bezorgdienst van poppliers hebben het daarom weer mee terug genomen.Na een week of twee heb ik weer zelf contact opgenomen en werd me verteld dat ze er nog mee bezig waren.Daarna kreeg ik een brief dat ze een nieuw bankstel gingen bestellen en dus met spoed zou worden besteld.Na weer de nodige weken 12 a 16 weken was het bankstel bij poppeliers en werd het eerst gekeurd en dan zouden ze het komen brengen.Na een week heb ik gebeld en toen bleek dat het was afgekeurd omdat er vlekken op het leer zaten en ze dus een nieuw bankstel moesten bestellen ,weer eens dus.Toen kreeg ik eindelijk het verlossende telefoontje dat het bankstel er was en dat ze een afspraak wilde maken voor het te brengen,dat was toen 23 mei 2008.
Jullie zien de bui natuurlijk al hangen ,wat bleek bij het uitpakken hier thuis dat het bankstel dus weer niet goed was ze hadden 2 banken uitgepakt en beiden waren dus weer niet goed De ritsen zaten bij de ene bank verkeerd gestikt en bij de andere bank de ritsen kapot .De jongens van de bezorgdienst die inmiddels al verschillende keren hier waren geweest hebben alles weer mee terug genomen en ze zouden dan van poppeliers met mij contact opnemen,wat dus tot vandaag nog steeds niet is gebeurd.Ik heb dus zelf weer gebeld en dan krijg ik zo'n telefoniste aan telefoon die mij nog niet eens doorverbinden met een directeur of bedrijfsleider omdat ik maar eventjes geduld moet hebben.Ik dacht dat als er hier iemand geduld hefft gehad dat wij dat wel zijn geweest ik heb dus tegen die mevrouw aan telefoon gezegt dat we ons geld terug willen en dus helemaal niets meer willen van poppeliers.Maar zoals je wel verwacht hebben ze mij nog steeds niet gebeld.Mijn vraag dus ook
Wie heeft er nog meer problemen gehad met poppeliers en hoe zijn deze opgelost geworden
Mvg jojo