BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

Wie heeft er ervaring met Energie Plus matrassen!?

Bijdrage door gebruiker
30-09-2006
3 reacties

Ik heb deze matrassen nu 14 dagen op proef enwe hebbener nu 2 nachten op geslapen,en denk er nu al over om ze terug te laten halen!Ik vind ze veel te hard!Mijn man is nu 97 Kilo en ik ben 55 kilo,en we blijven er boven op liggen!We zakken totaal geen mm in het matras!We hebben samen het gevoel dat we op een stuk beton,of boven op een tafel liggen!Heeft u deze ervaring ook?Daar komt bij dat deze matrassen zo ontzettend zwaar zijn,dat je niet eens het matras kan op tillen,om de instopstrook vanhet dekbedhoes er onderte stoppen!Van het nasaschuim?merken we ook niets!Mijn man zou toch minimaal iets in het matras moeten zakken gezien zijn gewicht?De handvaten die aan deze matrassen zitten,kunnen ook zeer waarschijnlijk het gewicht ook niet dragen,omdat bij de eerste keer deze handgrepen te hebben beet gepakt,de naad al meteen los liet!Ik had zelf aan Energie plus al de vraag gesteld,met welke hardheid dit matras kan worden vergeleken,en volgens hun was dit matras iets harder dan MEDIUM!Maar wij vinden het harder dan hard!Graag uw ervaring?Vriendelijk dank!

Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)