onlangs hebben wij in de showroom van piet klerkx in waalwijk een keuken uitgekozen, gekocht en betaald. Toen de keuken bij ons is gemonteerd bleek het niet de keuken te zijn die wij hadden uitgekozen. In grote lijnen wel maar de omlijsting (schorten) ontbreken zodat de keuken die we nu hebben toch wel een andere uitstraling heeft. Klerkx beroept zich op het feit dat ze geleverd hebben wat op de aankoopbon staat. Maar uit de aankoopbon kan niet opgemaakt worden dat de omlijsting NIET meegeleverd zou worden. Klerkx wil wel alsnog wat aanpassingen doen (wat volgens ons onmogelijk is) maar wij moeten dan nog eens 2.750 euro extra betalen !!! Verder stelt Klerkx dat wij alleen in onze beleving die keuken gekocht zouden hebben zoals hij in hun showroom staat (???)) De geschillencommissie gaat zich nu in deze zaak verdiepen.wij als consument zijn er vanuit gegaan dat de keuken waar wij het in de showroom met de verkoper steeds over gehad hebben ook de keuken zou zijn die wij gekocht en dus ook geleverd zouden krijgen.Wie heeft soortgelijk geschil gehad en kan ons eventueel een tip geven ???