Geacht panel,
Bij een kast opruimen vond ik een winterjas van gedeeltelijk suede en gedeeltelijk stof met een nepbontvoering.
Door het hangen is de kraag erg vies geworden, helaas is hij niet afneembaar.
Heeft iemand een tip hoe ik die kraag weer toonbaar kan maken?
De hele jas wassen is geen optie en de voering is niet uitneembaar.
Alvast bedankt voor een reactie.