BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Whilpool service betalen of niet?

Bijdrage door gebruiker
26-05-2005
1 reactie

Ik heb in juli 2002 een vaatwasser van Whirlpool gekocht. In December 2004 (2,5 jaar oud en dus buiten de garantie) ging mijn vaatwasser kapot. De 1ste keer toen een Monteur langskwam, gaf deze aan dat er een klepje aan de zijkant van de vaatwasser los zat en dat de vaatwasser daardoor water lekte, kosten 99,50. De tweede keer heb ik de monteur 's ochtends afgebeld op dat de vaatwasser het ineens weer deed, maar helaas na 2 wekenbegaf hij het weer en kreeg ik weer dezelfde storing. De 3de keer kreeg ik te horen dat ik waarschijnlijk wat glansspoelmiddel had gelekt en dat hij daardoor lekte. Omdat de vaatwasser al een tijdje niet gebruikt was, was de lek opgedroogd en kon ik de vaatwasser gewoon gebruiken zei de monteur, omdat dit een veelvoorkomend probleem was en het onder de 1ste reparatie viel, hoefde ik niets te betalen.Maar helaas 2 weken later WEER dezelfde storing. Weer 2 weken wachten en toen kwam er een monteur die verder keek en concludeerde dat er helemaal niets mis was met de vaatwasser, maar dat er een stukje glas in de afvoer zat en dus gewoon het water niet weggepompt kon worden. Hij is van mening dat ik deze service gewoon moet betalen a 112, euro, maar ik heb hem verteld dat als de 1ste monteur zijn werk meteen goed had gedaan ik de andere 3 keer gewoon mijn vaatwasser had kunnen gebruiken en ik hem helemaal niet nodig had gehad. Ik heb de rekening (nog) niet betaald, omdat ik niet weet wat ik moet doen.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.