wij hebben onze keuken en gangvloer laten betegelen,ook de keukenmuur en een nieuw toilet laten plaatsen en betegelen. omdat de muurtegels nog niet binnen waren hebben ze eerst de vloer getegeld terwijl dat een pureuze tegel is, en daarna de rest van de verbouwing het resultaat is er zitten allemaal vlekken in de vloer die er niet uitgaan,er liggen er 32 vloertegels verkeerd om. de luiken in de vloer zijn slechtafgewerkt en scherp,de voegen lopen we eruit,de muurtegels zijn niet verstekzaagd,het toilet hebben ze met een verlengstuk aan de buis tever uit de muur verplaatst nu ligt de toiletbril helemaal naar achteren,het is een huur huis en geen vve,wel heb ik een bouwkundig rapport oplatenmaken, maar het bedrijf reageert er niet op,terwijl het een groot bedrijf uit Den Haag is, blijk hij ook nergens bij aangesloten te zijn. de verbouwing zou 2 weken duren het heeft een maand geduurd en het is nog niet af ook hebben zij 4 deuren afgzaagd omdat de tegelzetter dorpels had geplaatst waar het niet moest. wat kan ik doen