Essent heeft beterschap beloofd? Kan het mij nu niet meer voorstellen. Krijgen sinds augustus ontvangen wij geen nota's meer.We zijn toen overgestapt naar de Finbox, maar daar komen de nota's niet binnen. Vriendelijk gebeld of het probleem verholpen kan worden, reactie zou komen binnen een week. Geen reactie... Nogmaals gebeld.Zeer onvriendelijke man aan de telefoon, maar beloofd beterschap en binnen een weer zou er een reactie zijn.We zouden anders de nota's per post weer ontvangen. Wederom... Geen reactie.Mail gestuurd, geen reactie. Nogmaals gebeld. Vriendelijke man aan de telefoon die het zelf ook niet snapt, maar hij kan het niet voor ons oplossen. Er komt ook geen excuus. Tja, we konden wel voor de automatische incasso gaan. We hebben verteld dat we geen vertrouwen meer hebben in Essent als ze zo'n probleem niet op kunnen lossen. Tja, daar kon meneer niets aan doen. Ik heb verteld dat we ons contract op gingen zeggen, dat maakte meneer ook niet zoveel uit. Hij kon het niet oplossen en daar moest ik het mee doen... Dus wij zijn op zoek naar een nieuwe leverancier! Wie heeft goede ervaringen?