BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

wel of niet aanspraakelijk

Bijdrage door gebruiker
04-01-2006
11 reacties

vorig jaar in de zomer hebben wij een laminaatvloer laten leggen , voor ons gevoel best wel een dure vloer maar we hadden zoiets van het moet gelijk goed zijn.

we hebben lekkerij gehad in de keuken en dit gelijk verholpen, na een tijd ging de vloer in de kamer bol staan en zag je aan alle muren dat de vloer er veels te strak in was gelegd. volgens de leverancier was de vloer ook te strak gelegd en daardoor ging de vloer bol staan en daardoor kwamen er beschadegingen op de kopsekanten en de zijnaden. de man die het gelegd heeft en de winkelier zijn hier geweest en zeiden ook in eerste instantie dat de vloer te strak was gelegd en dat ze de beschadigde planken zouden vernieuwe. toen ze het laminaat los trokken (ja los trokken niet voorzichtig maar echt ruig) zagen ze dat er lekkerij was geweest en dat alles van de lekkerij kwam. ten eerste wisten ze van de lekkerij en ten tweede zeggen 3 onafhankelijke personen dat door de lekkerij de vloer niet bol kan gaan staan in de kamer en dat dus de beschadegingen hier niet door komen. en daar komt nog eens bij dat de winkelier ook nog eens de tweede brief die volgens hem van de leverancier komt zelf heeft opgesteld zodat hij niet voor de kosten op hoeft te draaien. en als we het over onze andere klachten hebben over het leggen dan krijgen ik een grote mond van de legger

hebben wij recht op een nieuwe vloer ik vind van wel en hoe kunnen wij dit op een correcte manier oplossen want de winkelier loopt voor een oplossing weg

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.