BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Wekamp, is dit normaal? en wat kan ik doen?

Bijdrage door gebruiker
04-08-2010
2 reacties
Beste lezer,

Op 26 april j.l. heb ik een hoogpolige vloerkleed bij Wekamp besteld. het probleem begon op 28 toen de mat begon te pluizen. Heb de klantenservice van Wehkamp opgebeld want ik wilde de mat retourneren. De medewerkster die ik sprak zei echter dat dit een normaal verschijnsel was, het pluizen en dat dit na een tijd overgaat. Ik vroeg vervolgens wat ik kon verwachten als ik besloot het kleed te houden en de zichttermijn voorbij was. Het antwoordt van de medewerker was dat de amt een jaar garantie heeft en dat erom die reden zoiezo iets geregeld kon worden bijvoorbeeld door de huidige vloerkleed te retourneren en dat Wehkamp mij in de plaats daarvan een andere kleed kon aanbieden. Ik besllot het nog even aan te kijken met het kleed na deze mededeling.
nu begon het kleed nog meer te pluizen het leek wel alsof er elke ochtend een laagje sneeuw in mijn woonkamer lag, daarom besloot ik in het midden van juni weer telefonisch contact op te nemen met Wehkamp zeggende dat ik de mat graag opgehaald wil hebben, inmiddels heb ik 50 euro betaald.
Tot 3 keer toe aan de telefoon gehoord dat ik binnen een week teruggebeld zou worden na die drie weken bij elkaar ben ik nog geen een keer teruggebeld. In juli besloot ik het maar via de mail te proberen, ik denk dat ik een stuk of 5/6 mailtjes in mijn inbox heb staan zeggende dat ze mij binnen 10, 7 en 2 werkdagen zullen laten weten wat zij voor mij kunnen betekenen. tot op heden 4 august geen bericht,het is dus al bijna 2 maanden dat ik hiermee bezig ben.

Het kleedje heb ik in de originele verpakking gedaan inmiddels samen met de verzameling pluizen.

Ik heb aangegeven niet meer te betalen voor een product waar ik niet tevreden mee ben, de 50 euro mogen zij houden wat mij betreft als zij de mat maar weer ophalen.

Mijn vraag is wat kan ik doen? Valt er uberhaupt iets te doen van mijn kant uit en hoe kan er nu voor zorgen dat zij mij serieus behandelen en tenminste een concreet antwoordt zenden via de mail of telefonisch contact met mij opnemen.
Ik ben radeloos


Met vriendelijke groet,
visvali
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.