We hebben een bank gekocht bij Montel.
In de etalage in Rotterdam stond deze mooie bank in leren uitvoering. Maar omdat wij twee katten hebben kozen we voor stof. Dit was allemaal geen probleem! De achterkant van de bank was ook heel mooi gemaakt! Met een patroon erin! Kregen we de bank en er was nogal wat mis mee... Dat mooie patroon zat er niet in. Naden scheef gestikt naden dik gestikt. De stof te hard aangetrokken zodat er plooien ontstaan etc. Na foto's te hebben opgestuurd kwamen ze netjes de bank halen en kregen we gelukkig een leenbank. Een paar weken later kreeg ik telefoon, uw bank is klaar. Nou mooi!!! Als er weer iets mis is, wat moet ik dan doen?! Nou mevrouw dan zegt u dat tegen de chauffeur die belt ons en dan zoeken we naar een oplossing. Vandaag kwamen ze dus weer de bank brengen. Ze hebben er wel iets aan gedaan maar ben niet tevreden. nog steeds plooien en naden die scheef zijn etc. Achterkant niks mee gedaan. De klantenservice wil niet tot een oplossing komen. de chauffeurs hebben weer foto's gemaakt maar eigenlijk kwam het erop neer dat het optisch bedrog was. Tuurlijk... Dat kan toch niet?! Maar wat moet ik nu doen?!