1 jaar geleden heb ik bij van Duivenboden Interieur te Haarlem een ARCO dressoir gekocht. Vanaf de eerste dag hebben de deurtjes en lades niet goed gesloten. Herhaaldelijk is er iemand geweest om het te stellen. Echter tevergeefs. Afgelopen vrijdag moest het dressoir., 3700 EURO!!, terug naar de fabriek want men had nu geconstateerd dat het dressoir 2 cm. was verzakt.Twee werknemers van van Duivenboden kwamen hem ophalen. Bij het vervoer vanuit mijn woonkamer naar hun auto is een poot met een stuk hout van het dressoir afgebroken. Bleek n.l. dat het dressoirmet potenniet door de deur kon!! Ik ben er ziek van. Gelukig had ik van te voren foto`s van het dressoir gemaakt omdat ik hem krasvrij terug wilde ontvangen. Tevens had ik een papier opgesteld waarin stond dat het dresssoir krasvrij was. Gelukkig hebben de vervoerders dit ondertekend. Nu is mijn dressoir onherstelbaar beschadigd. Met mijn dresssoir heb ik op advies van van Duivenboden tegelijkertijd ook een ARCO eettafel gekocht. Hierdoor zou het uit hetzelfde houtsoort worden gemaakt en er geen kleurverschil ontstaan met het dressoir. Wat moet ik nu doen??? Eigenlijk wil ik geen ARCO dressoir meer want volgens mij is de constructie gewoon niet goed en zakt hij hierdoor door. Maar mijn eettafel is erop afgestemd. Ik ben er goed mee aan. Ik had trouwens tevens een bank gekocht van Leolux. Ook bij van Duivenboden en die bank wordt a.s.woensdag opgehaald door de fabriek omdat men vergeten was bij de vering iets aan te brengen waardoor hij enorm kraakt. Natuurlijk kan van Duivenboden niets aan die bank doen maar een jaar aan het lijntje houden van het dressoir en dan zeggen dat hij is ingezakt is toch wel bizar. Laat staan het afbreken van die poot. Wie wil mij adviseren? Alvast bedankt voor de moeite, Ans