Hallo,
Wij zitten met het volgende probleem.3 maanden geleden hebben wij de begane grond en de eerste verdieping laten voorzien van electrische rolluiken.
Tijdens het opmeten hebben wij een afspraak gemaakt dat er één nooduitgang bevestigd zou worden, (zodat wij altijd bij brand of stroomuitval naar buiten kunnen).In eerste instantie wilde wij de voordeur als nooduitgang, maar dit kon niet volgens dhr. H.omdat daar geen draaimechanisme geplaatst kon worden,Na overleg werd besloten dat de achterdeur de nooduitgang zou worden.
Tijdens het plaatsen bleek er helemaal geen noodvoorziening bij de levering te zitten, en zij wilde alles electrisch aansluiten, of een noodvoorziening aan de buitenzijde bevestigen?U snapt het al, (als er wat opdoet dan moesten we in de achtertuin het rolluik openen)?
Hiermee zijn wij niet akkoord gegaan, (maar stom stom stom, wel de gehele rekening betaald), met de garantie dat het zo snel mogelijk opgelost zou worden.
Nu na 3 maanden minstens 10 telefoontjes en menige e-mails is het probleem nog steeds niet op gelost.Ieder keer weer doet meneer of een smoes verzinnen, of hij beloofd dat er volgende week iemand langs komt.
Afgelopen week heb wij een e-mail gestuurd naar de betreffende firma met daarin de mededeling dat wij stappen gaan ondernemen voor de slechte service, en nogmaals verzocht om de zaak op te lossen. Tot nu toe heeft hij nog niet gereageerd.Ook hebben wij nog 2 ballonkaarten tegoed, deze komen ook, maar tot op heden niets ontvangen. Op het verzoek om ze contant uit te betalen wordt eveneens niet op gereageerd.
Tevens hebben wij ontdekt dat deze meneer onder verschillende namen werkt of heeft gewerkt, dus ons vertrouwen is minimaal.
Mijn vraag is wat kunnen wij ondernemen om alsnog dit probleem opgelost te krijgen, waar moeten wij zijn en heeft iemand dit soort gelijks weleens aan de hand gehad?
Gaarne uw mening en/of advies.
b.v. dank DJ