BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Wat moet ik met Essent aan?

Bijdrage door gebruiker
01-11-2012
10 reacties
Reeds verschillende keren gebeld met Essent tot nu toe.
Eind september met Essent gebeld om me aan te melden voor Gas en energie voor een winkelpand dat al een jaar leegstaat. Maar ja, die energie heb je toch nodig.
Met de betreffende dame afgesproken dat het leegstand tarief van 50 euro zou worden berekend omdat er zo goed als geen gas en electriciteit wordt gebruikt. Verwarming is afgesloten en electriciteit wordt niet gebruikt.
Alles in orde, nee dus.
Een week later een voorschot rekening van bijna 1100 euro.
Gebeld, ze zouden het in orde maken.
Toen weer een rekening van bijn 1100 euro.
Gebeld, ze zouden het in orde maken en een creditnota zenden.
Geen creditnota, maar een rekening van 50 euro.
Opgelost dus? Nee dus.
Het bedrag werd teruggestort.
Gebeld. ze zouden het in orde maken, maar ik moest het wel weer overmaken en deze keer met mijn klantnummer inplaats van van het normaal te vermelden nummer van de vordering.
Opgelost dus? Nee dus.
Vandaag weer een aanmaning van die laatste rekening, die zou nog niet betaald zijn.
Gebeld, maar door een technische storing gaat het dus niet.
Wat voor organisatie is Essent?
Wat voor mensen werken er bij Essent?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.