Hallo,
Wij hebben een bank en twee losse stoelen gekocht in de Woondome (Practica) in Almere. Nu is de bank geleverd en de stoelen. Alleen de stoelen blijken niet geleverd zoals afgesproken. Na veel gedoe en gebel is het hoge woord eruit.... het blijkt niet te kunnen wat is afgesproken bij de koop. Nu wil de winkel ons afschepen.... en het gewoon zo houden. We hebben namelijk al eens eerder een boel ellende gehad met Practica in de Villa Arena en nu toch weer de gok gewaagd om in die winkel HET bankstel wat wij ontzettend mooi vinden te kopen. Uit coulance heeft Practica almere een protex behandeling en bezorging gratis ons doen toe komen omdat we toch weer klant zijn geworden. Heel netjes... maar nu is het dus eenja en nee strijd over de stoelen die we nu hebben staan die niet zijn zoals wij ze hebben besteld... Dus de oude wonden van toen worden nu ook weer open gehaald. En de woede is bij ons bijzonder groot.... en willen nu eruit halen wat er uit te halen valt.... We zijn ontzettend boos en willen nu voor alle ellende en gebel en tijd die we hebben vrijgenomen.... gerechtigheid.... we hebben nog een order lopen bij practica van 400 euro... hebben we een voorstel gedaan van 1/3 als tegemoetkoming... en practica wil ons 10 procent tegemoet komen € 40 dus.... terwijl we toch voor zo een 3500 euro spullen hebben gekocht.. U snapt het al.... dit was eens maar ECHT nooit meer bij PRACTICA iets kopen.