Wij hebben rond 14 oktober 2 kasten besteld bij Jeha meubelen in IJsselmuiden. De kast konden op 6 november geleverd worden, maar wij hadden toch een specifieke wens vanwege werk. De kasten konden elke dag vanaf half twee geleverd worden en donderdags de gehele dag, maar Jeha dat toch wel wat problemen met deze tijdstippen het werd eindelijk 16 november (donderdag). De kasten werden afgeleverd, maar er ontbraken 3 planken en een beschadiging aan 1 kast ik heb 50 euro achtergehouden en ze zouden de planken later afleveren. Ik heb gelijk weer aangeven denk aan de aflevertijden. Naar 3 keer bellen van onze kant waren eindelijk de planken binnen. Nu geven ze weer schuld aan ons dat wij niet kunnen en dat het misschien volgend jaar kan worden dat de planken komen en de beschadiging bekeken wordt. Ik vind dit een toppunt van klanten pesten wat kan ik hier aan doen. Wij hebben nu 2 kasten vanaf 16 november en ik kan nog steeds 1 niet inrichten. Wachten tot volgend jaar!!!!!