hallo hier mijn vraag
mijn ouders hebben op 1-11-2006 een bank stel gekocht bij popellier
tot heden hebben ze t nog niet ontvangen door telkens te bellen maar ze worden in de maling genomen t zijn oude luitjes en nog al erg ziek
ze zitten al 4 maanden op kleine stoeltjes omdat hun oude bankstel kapot was
ik zelf de dochter van hun heb ze gebeld maar ze hangen al op zodra ze de naam horen wie we zijn
mijn vader gaat nu naar een advocaat maar of die er wat tegen kunnen doen ik betwijfel het
de advokaat heeft al 1 keer naar popellier gebeld maar ook daar brengen ze de bankstel niet er werd gezegd je krijgt 200 euro er van af maar deze oude mensen willen graag hun bankstel t is al 5 maanden geleden dat ze t besteld hebben dat is toch bij de zotte dat je zo lang moet wachten iedere keer beloven ze dat t komt dat ze bellen maar er gebeurd niks dat een winkelier zo de oudjes doen bedotten zou eigenlijk niet mogen in hoop dat iemand mij kan helpen en mijn ouders zou ik t graag op preis stellen
ik zelf heb al gebeld naar t hoofd kantoor maar daar word meteen op gehangen als ik al de naam zeg