wegens einde contrat moesten we een nieuwe leverancier ze schilderden het heel mooi voor maar nu de contract ingegaan is moet ik voor 3500m3 betalen ze waren voor de schating de standen van drie jaar terug gehanteerd terwijl ik maar goed 500 /600 m3 verbruik en ze wilden dat niet corigeren ja to 2200 m3 pas na een jaar