Op 29-05-2009 hebben wij bij Trendhopper Groningen een order geplaats voor een kast en een tv-meubel van de Marseille serie. We zijn toen geholpen door mevr. Hester Nijland. In de showroom stond een opstelling van dit tv-meubel wat bestond uit een lage gedeelte en een hoge kast gedeelte. Wij hebben toen aan mevr Nijland aangegeven dat wij hetzelfde wilden hebben als wat er in de showroom stond. Nu blijkt bij de levering van afgelopen week dat we ipv het hoge gedeelte van de tv-meubel een hangkast hebben gekregen van deze serie.Mevr. Nijland heeft een fout gemaakt en heeft op de bestellingsfolder niet de juiste artikelcode geschreven. Mijn moeder heeft bij de bestelling haar handtekening gezet in de veronderstelling dat zij zou krijgen wat zij heeft gevraagd, namelijk de opstelling zoals die in de showroom stond. Nu hebben wij deze fout neergelegd bij mevr Nijland en Trendhopper management in Groningen, maar die willen de wandkast niet terugnemen en ons de juiste kast leveren die we in eerste instantie dachten te hebben besteld. In plaats hiervan denken ze coulant te zijn door onsde juistekast aan te bieden tegen kostprijs. Ik denk niet dat dit een klantvriendelijke houding is waarmee Trendhopper naar buiten wilt optreden. Het is belachelijk dat dit wordt aangeboden en dat de fout die door hun is gemaakt niet rechtgezet wordt door ons kosteloos een nieuwe kast aan te bieden. Van een gespecialiseerde, hoogwaardige meubelleverancier verwacht je toch wel een betere klantenservice.
Wat kan ik hier nog meer aan doen? Ik heb dit verhaal zojuist ook naar het hoofdkantoor gestuurd.
Hebben jullie nog tips over hoe ik dit het beste kan aanpakken?
groeten,