ik heb in april 2008 een compleet nieuwe inrichting gekocht bij populiers in heerlen.afgelopen maand heeft mijn dochtertje van 20 maanden haar drinkbeker met ranja, laten staan op de salontafel.s'morgens toen we uit bed kwamen had de beker een kring achtergelaten op de tafel .Toen ik deze met een vochtige doek wilde schoonmaken,trok ik de hele fineer terplaatse waar de beker gestaan had helemaal weg .Ik heb direkt contact opgenomen met populiers.deze zouden een monteur langs sturen .toen deze kwam zei hij al meteen dat dit door eigen toedoen was en niet onder de garantie viel .op mijn beurt denk ik hier moet een tafel tochtegen kunnen,of moet ik een poetsvrouw naast de tafel neerzetten.hij zei nog dat ik maar contact moest opnemen met mijn verzekering.de verzekering vertelde mij dat dit niet onder de inboedel of w/a viel,en dat dit gewoon een gebreken was van het produkt ,dus fout van de leverancier.een salontafel is gemaakt om drinkglazen en dergelijke op neer te zetten.de leverancier houdt echter voet bij stuk en zegt alleen de rekening te kunnen op vragen van een nieuw blad ,en deze is dan voor eigen rekening.is dit eigen schuld of heb ik recht op een nieuw blad ,vergoed door de leverancier?