BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Wat als het product niet geleverd wordt door Coolblue

Bijdrage door gebruiker
29-06-2022
174 keer bekeken
7 reacties
Maandag 27 juni 2022 een dure koffiemachine met onderhoudspakket besteld bij Coolblue met de bevestiging van hen, dat dit gisteravond 28 juni 2022 zou worden geleverd. Daar adverteren ze ook mee: voor 23.59 uur besteld, morgen gratis in huis. Coolblue besteedt de levering uit aan Budbee. Gisteravond wordt alleen het onderhoudspakket gebracht door Budbee, maar niet de koffiemachine. Budbee geeft vervolgens middels sms aan: Hebbes! Je bestelling is geleverd. Contact vervolgens met klantenservice Coolblue is ver beneden de maat en zeer amateuristisch. Schuiven verantwoordelijkheid geheel af op Budbee. Zijn alleen bereid om een mailtje naar Budbee te sturen en geven zelf aan, dat een eventueel antwoord van Budbee waarschijnlijk nog dagen kan duren. Daar moet ik maar genoegen mee nemen, is de strekking van het antwoord. Verder niet bereid tot enig initiatief. Budbee is helemaal niet bereikbaar. Heeft een volledig achterhaalde site, zijn telefonisch niet bereikbaar en reageren niet op klachtenformulier. Coolblue levert geen enkele service en ik kan duidelijk fluiten naar mijn koffiemachine.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.