BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

wasmachine

Bijdrage door gebruiker
09-12-2008
6 reacties

beste mensen,

Mijn moeder heeft begin oktober bij mediamarkt een wasmachine gekocht [een Candy bovenlader, geen dure maar dat doet volgens mij er niet toe] deze heeft precies 1 week goed gedraaid. Nu moet zij bij de wasmachine blijven staan om hem steeds een zetje te geven anders doet hij het niet,of hij blijft draaien, of hij spoelt niet. Nu zijn wij dus al langs de klantenbalie geweest en die hebben ons het het telefoon nr van Candy door gegeven,want mediamarkt kan hier verder niks aan doen. Probleem is...de receptie van Candy is corect, maar de monteur die ons moet bellen die belt niet terug. Zitten nu dus al op 9dec. hoe kunnen wij dit gaan oplossen?? enig idee? Kan ik bij mediamarkt een anderewasmachine eisen? bijvoorbaat mijn dank voorjullie aandacht, el.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.