BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Waarom kan ik het maandbedrag bij Essent niet aanpassen?

Bijdrage door gebruiker
07-07-2023
93 keer bekeken
7 reacties

Geachte,

waarom kan ik het maandbedrag niet veranderen? zijn daar al meer meldingen van?

ik heb dit met de Essent app geprobeerd...LUKT NIET!...ik krijg elke keer de melding dat het aangepast is en vervolgens staat het maandbedrag nog steeds op het oude...(ook na 10 min. en ook na 2 dagen)

vervolgens het ik het online geprobeerd in "Mijn Essent" en het resultaat is hetzelfde?...weer oud bedrag...

vervolgens met de chatbot...deze gaf aan dat het aangepast is...NOPPES NIKS NADA! ook niet aan te passen..

zoals ik er nu tegenaan kijk...heeft Essent dat gewoonweg geblokkeerd!...je kunt dat zelf niet meer aanpassen...

misschien weet u waarom dit niet mogelijk is...

[edit gegevens - red.]
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.