BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

Waarborg zonder afgesloten te zijn

Bijdrage door gebruiker
21-06-2011
7 reacties
Ik heb energie bij e.on.
Ik was een tijd te laat met betalen.. en kreeg een brief dat ik afslutiing moest voorkomen door openstaand bedrag te betalen 150 euro.. Op 25 mei heb ik dat via internet gedaan en 6 dagen later ongeveer krijg ik een brief dat ze de overeenkomst gaan beeindigen omdat ik niet tijdig betaald had. Ik heb toen gebeld en kreeg te horen dat er geen openstaande bedragen meer stonden maar word wel afgesloten volgende week tenzij ik 450 euro borg neerleg...

Is dat eerlijk? Mag dat zomaar omdat ik te laat betaald had? Ik heb dus geen schulden bij hun en toch gaan ze afsluiten...
Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)