Op 17 maart 2005 kocht ik een twee en driezitter bij Seats and Sofa's , de tweezitter heb ik terplekke gezien de driezitter was verpakt. De volgende dag bij daglicht zag ik kleurverschil in de twee banken, daar mijn man allereerst een beetje twijfelde, zijn we vier dagen later terug gegaan om de klacht kenbaar te maken. Tot onze grote verbazing kregen wij het advies even met de banken terug te komen zodat zij een foto konden maken en als het kleurverschil volgens hun dan genoeg was kreeg ik nieuwe banken, maar in de tussentijd moesten we de banken gewoon weer mee naar huis nemen.Op onze vraag of die foto niet bij ons thuis gemaakt kon worden, kregen we als antwoord : NEE.Hierop zijn wij onverrichter zaken maar weer naar huis gegaan, sindsdien probeer ik mijn klacht ergens neer te leggen , maar zonder resiultaat, er is geen hoofdkantoor of wat dan ook van Seats and Sofa's.Wie kan mij een goede raad geven, teneinde deze klacht toch gehoord te laten worden.