Sinds ik 10 jaar geleden ben verhuisd zijn mijn meterstanden onwaarschijnlijk veel hoger, met name laagtarief. Een goede verklaring heb ik nog niet gevonden, terwijl er wel verlaging te verwachten zou zijn: minder bewoners, ledlampen, spaarlampen, afsluiten electrische vloerverwarming in de badkamer, etc. Ik verbruik in kwh op laagtarief bijna dubbel dan gemiddeld.
Ik heb begrepen dat kassa dit probleem herkent en in beeld brengt?