Wij hebben een nieuwe keuken besteld. Nu is mijn vraag of het gerechtvaardigd is dat, buiten de aanbetaling, de keukenleverancier stelt dat je voordat de keuken wordt geplaatst je eerst het hele bedrag moet hebben voldaan.
Wat is hierover wettelijk geregeld?
Wie kan hier iets over zeggen?
Alvast bedankt.