BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

vodafone

Bijdrage door gebruiker
27-09-2008
4 reacties

hallo ik heb vandaag mijn abonnement veranderd bij vodafone. per deckrijg ik een sim only abonnement. maar ik betaal iedere maand extra voor een leen toestel. dit hoef ik per dec niet meer. omdat ik dan toch geen toestel meer heb van hun. dus ik zei dat ik dat niet meer nodig had. antwoord hun konden dit niet veranderen moest ik zelf maar afmelden. raar hun kunnen je wel aan melden maar afmelden gaat niet. dus moet ik het zelf maar doen. schriftelijk? of per mail . ik wil het wel per mail doen maar dan via outlook zodat ik een lees bevesteging kan krijgen weet iemand het e-mail aders van vodafon? al vast bedankt

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.