hallo,
ik had een vraag over de woningcorperatie,
mijn vriend zit al 20 jaar in de zelfde huurwoning waar nu sinds 4 jaar geleden onze kelder ongeveer een meter diep water zit(grond water)wij hebben in het hele huis langs de ramen en deuren,behang en gordijnen schimmel zitten,nu is de opzichter al een paar keer langs geweest en wij moesten de ramen maar los doen want daar kwam de schimmel vandaag ze hebben een paar weken geleden lucht gaten gemaakt voor in de woonkamer en achter in de keuken en dat moest dan helpen.het zwembad in onze kelder komt zeker elke week wel iemand voor langs om die leeg te pompen maar elke dag kijk je weer en sta het vol.de opzichter zag een paar weken geleden een gaatje zitten in de kelder en was er zeker van daar kwam het water vandaan,het leukste nu is dus dat daar het water niet vandaan komt ze zijn er nu dus achter er zit een vierkant gat in de muur die geisoleert moest zijn(niet dus)daar komt het water vandaan.achterthuis hebben wij nu een groot gat zitten waar de waterleiding zit want er komt water uit de grond en blijft daar inzitten.7 huizen naast ons hebben er allemaal last van.
mijn vraag is dus nu wat kan ik hier aan doen wij hebben een dochter van 2 en half en ons huis is gewoon gevaarlijk
de opzichter doet gewoon zo makkelijk,hij komt wel maar komt met stomme makkelijke antwoorden zodat het lijkt alsof het allemaal door ons komt.wij willen niet eens meer in het huis wonen en zijn dus wel opzoek naar een ander huis maar laten het hier niet bij.simpel doen over een huis waar onze dochter in kan verdrinken gaat er bij ons niet in.