In septemeber 2007 zijn wij in een huurhuis gaan wonen.
De badkamer hebben we toen wit gemaakt omdat de muur boven de tegels zwart was van het vocht.
Na een half jaar is het weer hetzelfde De verhuurder zegt dat we niet genoeg afzuigen/beluchten.Er is mechanische afzuiging en de raam staat altijd op een kier.Volgens een stucadoor is het vocht dat in het stucwerk zit en verzadigd is.Oplossing volgens hem Stucwerk weghalen en vervangen of tegels doorzetten tot aan plafond.
Is hier de verhuurder voor aansprakelijk?
Gr Hans