ik heb na een jaar sparen eindelijk nieuw zeil voor de huiskamer kunnen kopen.onze keus is op roobol gevallen waar we werden geholpen door een vriendelijke mevrouw.wij hebben gezegt dat we een hond hebben en regelmatig mn kleinzoon op bezoek hebben,dus zochten we vinyl met een goede toplaag.zo gezegd zo gedaan.onze keus hebben we gedaan bedrag van 780 euro betaald.de week erop kwamen ze het leggen.helemaal goed.nog geen drie uur later zat het onder de krassen.ik dacht dat het een soort beschermlaag was en dacht dat het er met dweilen wel af ging.nee dus.het leek na twee weken net een schaatsbaan qua krassen cq strepen.roobol gebeld en ze stuurden een service man.die is twee minuten binnen geweest,niets gevraagd foto genomen en weg.twee dagen later kreeg ik een brief dat het door de hond komt......het zit echt giga helemaal vol met krassen.ik heb een brief geschreven naar de geschillen commissie maar die hebben een achterstand van zes weken maar nemen mijn klacht wellicht in handen.maar heb ik nog rechten? dit moet toch niet mogen? de verkopers van roobol zijn echt vriendelijk maar geven duidelijk verkeerde informatie en de klantenservice is dan helemaal niks.
vriendelijk bedankt voor eventuele reacties.
cisca