Beste mensen.
Ik wil binnenkort centrale verwarming laten plaatsen. Nou heb ik volgens mij wel genoeg info wat betreft wat een goede HR ketel zou zijn, maar mijn vraag is welk merk radioatoren een goede prijs/kwaliteit verhouding hebben zodat ik dat door de instalateur kan laten opnemen in de offerte.
Kan iemand mij hier iets over vertellen?
Alvast heel erg bedankt!
groet merel