BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Vertraging levering internet & tv NLe

Bijdrage door gebruiker
14-12-2016
4 reacties
Ik heb weken en weken geleden al een aanvraag gedaan bij NLe voor internet & tv. Vanaf 7 december zouden wij internet & tv hebben maar nadat ze 6 december de eerst afschrijving gedaan hadden zeiden ze doodleuk: ''We hebben storing gehad, het duurt nog wel even''. Het ziet er nu naar uit dat we pas op 22 december internet en tv hebben. Dit betekent dat wij straks meer dan 2 weken zonder internet & tv hebben gezeten maar er wel voor hebben betaald. Kunnen wij hier iets aan doen? Hebben wij recht op om ons geld terug te vragen? Wat zouden jullie hiermee doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.