BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

Verrekening energiecompensatie november en december 2022

Bijdrage door gebruiker
09-02-2023
5 reacties
Zojuist mijn jaarrekening van Greenchoice gekregen. De leverancier heeft mijn voorschot dat ik betaalde van 160 euro per maand verrekend met het compensatiebedrag van 190 euro over november en december. Daarnaast heeft de leverancier het overschot van de compensatie, namelijk twee keer 30 euro aan mij betaald. Bij de eindafrekening zie ik nu dat ze die twee keer 30 euro hebben afgetrokken van de door mij eerder in het jaar betaalde voorschotten. Dat is toch onjuist? Ze hebben toch van de overheid 2 keer 190 euro gekregen? Nu wordt er net gedaan alsof de overheid 160 euro per maand heeft betaald aan Greenchoice waarvan ze 2 keer 30 euro aan mij hebben betaald. Of zie ik het verkeerd?
Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)