Deel 2Heb inmiddels potenset 4 die wel acceptabel is. Ook nadat het op zijn plaats stond en er beter licht op scheen was duidelijk te zien dat het een gebruikte slecht gemonteerde bedbodem was. Dus bellen naar de winkel, Krijgen we via de telefoon nog te horen "Ze zijn net weg met het bed". Terug naar de winkel, en verhip wat staat daar, mijn oude bedbodem die net opgehaald is. inclusief het kruitvat plastic zakje met de rest van de bedbodem spullen. Het word weer allemaal door geven aan het hoofdkantoor. Ze hebben uiteindelijk na zelf contact opgenomen te hebben 3 keer terug gebeld waarvan 2x met de vraag wat er aan de eerste bodem mankeerde. Antwoord was simpel, het is niet het bestelde type bedbodem en ook technisch niet gelijkwaardig en was goedkoper uitgevoerd. 3x keer werd ons gezegt dat we een brief zouden krijgen. Omdat ik op dat moment ook al op deze site slechte dingen heb gelezen voel je a; nattigheid. en ja 27-12-2006 een brief van royal sleeptrend. Nu zeggen ze in de brief dat de fabrikant de lattenbodem diamant heeft vervangen voor de lattenbodem Corsa en deze aan mij geleverd is. Gek, want mijn eerst bedbodem was toch echt een hettich mosys classic. Verder zeggen ze in de brief dat aan de hand van mij klacht is voorgestelt om de bedbodem uit de winkel te leveren, En dat ik hier gene gebruik van wilde maken. Leuk, ze hebben alleen nooit dat voorstel gedaan ! Omdat het tupe bodem niet meer lverbaar was hebben we wel voorgestelt aan royal sleeptrend de koop te ontbinden od ze leveren het juiste bed. (en dan ga je er wel vanuit dat je een nieuwe krijgt) Royal sleeptrend vind alleen dat het volgende zonder ook maar enig overleg geld. Quote: "De leverancier heeft echter het recht om bij een wijziging van de fabriekantencollectie , een vergelijkbare vervangende artikle te lveren" volgens sleeptrend hebben wij gene gebruik gemaakt van hun aanbod om de jklacht op te lossen. Quote: "Nu u van de mogelijkheden die wij hebben aangeboden om de klacht op te lossen geen gebruik wilt maken, zijn wij helaas genoodzzakt de klacht als afgehanded te beschouwen" Sleeptrend probeert zich er op veel manier onderuit te draaien, wat vooral ergelijk blijft is dat er in overleg met ons tot deze keuze is gekomen. Er is alleen nooit overlegt omtrend een andere bedbodem ! ze hebben gewoon maar wat bezorgt zonder overleg. hadden ze dat maar gedaan voordat ze ook maar iets hadden gelevert !Ik zit nu dus met een showroom model voor de prijs van een nieuwe fabrieks uitvoering. Hoe het verder moet zijn we nog aan het bekijken.Maar iets anders leveren zonder overleg vind ik niet normaal !