Wij zijn nu bijna 3 jaar woonachtig in een nieuwbouw woning, en hebben nu voor het eerst een nota gekregen. Dit ging alleen maar over het gasgebruik van het afgelopen jaar, en er werd nog niet gesproken over het electriciteitsverbuik. Kan iemand mij vertellen hoe ver de maatschappij terug kan gaan met hetinnen.